Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Popis pozice a náplň práce:( místo vykonu práce:Praha a adresa bydliště zaměstnance v České republice)

zájem o technická řešení a práci přímo se zákazníky
zájem o práci v multikulturním prostředí
plynulá znalost angličtiny
zkušenost se zákaznickým servisem,
znalost procurement řešení nebo supply chain

stravenky, 25 dní dovolené,

Hledáme lidi, kteří umí dobře komunikovat, jsou zaměřeni na detail a jsou organizovaní, v ideálním případě již s podobnou zkušeností. Hledáme kolegy, kteří jsou schopni v jednu chvíli pracovat na více věcech najednou a kteří dokáží pracovat jen s minimální supervizí. Na pozici je třeba plynulá znalost anglického jazyka

Nabízíme:
o Pestrou a zajímavou práci v mladém dynamickém kolektivu
o Možnost profesního růstu
o Možnosti navazujícího vzdělávání
o Příjemné pracovní podmínky
o Práce v mezinárodním prostředí

Plat od:
75 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2022
Obor a Profese:
Technik HW
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Crhová
katerina#crhova|sap#com






Podobné nabídky práce

Správci webu

PrahaSH engineering company s.r.o.
od 22 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAPAP IN s.r.o.
24 000 - 27 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

Karlovy VaryCC INTERNET s.r.o.
35 000 - 38 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

PrahaAPAP IN s.r.o.
12 000 - 13 500 Kč

Správci webu

PrahaACHUM Drive s.r.o.
7 900 - 19 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

BrnoAT & T Global Network Services
od 41 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?