Odborní asistenti v administrativě

První kontakt e-mailem.

Následující dovednosti jsou vítány:
- zkušenost se zákaznickým servisem
- zkušenost s používáním aplikace Excel pro analýzu dat
- preciznost a dobré organizační schopnosti
- dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2022
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Tomáš Petyovský
hlasenkavolnehomista|gmail#com






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BohumínBONATRANS GROUP a.s.
35 000 - 45 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PísekKatastrální úřad pro Jihočeský
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaCS Medicus s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.