Technici dispečeři v elektrotechnice a energetice

Pracovní náplň a odpovědnosti: součástí útvaru Nová energetika je provoz a správa zdrojů. Z pohledu vypsané pracovní pozice se jedná o dispečerský dohled a provoz vlastních, popř. externích decentrálních energetických zařízení zapojených do COD (Kogenerační jednotky, elektrokotle, FVE, baterie apod.).
Konkrétní činnosti COD pracoviště jsou následující:
Provoz zdrojů dle stanovené provozně obchodní strategie a provozní instrukce a spolupodílení se na její optimalizaci.
Obchodování na krátkodobých trzích s elektřinou a obchodování služeb flexibility v rámci podpůrných služeb pro ČEPS a regulační elektřiny pro subjekt zúčtování.
Dododržování postupů a činností zvláště související s podpůrnými službami (skladba jednotlivých zařízení, dodržování termínů ČEPS, příprava provozu, hlášení neplnění služby apod.).
Aktivní řešení poruchových stavů a událostí na jednotlivých zařízeních (součinnost s místní obsluhou a smluvními servisními partnery).
Aktivní monitoring a objednávka servisních úkonů na jednotlivých zařízeních.
Správa provozního deníku COD.
Příprava měsíčních výkazů pro UCED decentrální zdroje.
Co očekáváme: zodpovědný a spolehlivý přístup, proaktivní řešení neočekávaných událostí, schopnost se rychle rozhodovat, analytické myšlení.
Kvalifikace: dosažené minimálně SŠ vzdělání, orientace na velkoobchodním trhu s elektřinou (podložená nejlépe několikaletou praxí), zkušenosti na podobné pracovní pozici výhodou.
Co nabízíme: ZM- 32 000,- -junior, 40 000- seniorní pozice s praxí, čtvrtletní odměny a roční bonus, 25 dní dovolené, stravenkový paušál.
V případě zájmu kontaktujte paní Dvořákovou na e-mailu: Michaela.dvorakova@uced.cz.

Plat od:
32 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
19.04.2024
Obor a Profese:
Technik v energetice
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Michaela Dvořáková
607 040 633
Michaela#dvorakova|uced#cz






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů a rozpočtů

VarnsdorfTRADE REALITY s.r.o.
20 000 - 40 000 Kč

Odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů a rozpočtů

PrahaMONACO int. s.r.o.
35 000 - 40 000 Kč

Elektrotechnici a technici energetici

ZnojmoMěsto Znojmo
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?