Kheková Radka, tel.: 608325387, e-mail: hr@monacoint.comPokud Vás baví nákup, máte rádi gastro, domluvíte se anglicky a italsky a umíte pracovat samostatně a efektivně, pak hledáme právě Vás!Co bude náplní Vaší práce: • Zpracovávat podklady pro objednávky zboží především z Itálie, popřípadě v rámci EU (tvořit, kontrolovat, odesílat a potvrzovat objednávky)• Vytvářet nové ceny dle aktualizace cen našich dodavatelů• Komunikovat napříč celou společností (s vedoucími skladů, oddělením objednávek, a dalšími)• Zajišťovat a koordinovat dopravu pro zboží pomocí výběrových řízeních• Připravovat podklady pro příjem zboží na sklad• Komunikovat s dodavateli ohledně objednávek a poptávek, včetně řešení reklamací komunikujeme především v českém a italském jazyce)• Zalistovávat nové produkty do našeho katalogu• Kontrolovat spotřební lhůtu zboží, vytvářet prodejní akce• Vytvářet pravidelné reportyPozice Vám sedne pokud:• Dokážete komunikovat v Italském a českém jazyce• Berete dodavatele jako svého parťáka a umíte s ním navázat přátelský vztah• Zvládáte stresové situace a umíte si poradit i v těžkých chvílích• Jste pečlivý a vše dotahujete do zdárného konce• Umíte pracovat v Excelu – v rámci reportingu Vás to bude doprovázet každodenním životemVýhodou, ale ne nezbytnou nutností může být pokud:• Máte předchozí zkušenosti z obdobné pozice• Znáte účetní, skladovací programy – používáme ABRA, ale dokážeme Vás vše naučit• Orientujete se v gastronomii, která je naším denním chlebem• Máte analytické myšleníNa co se u nás můžete těšit?• Pracovní smlouvu na dobu neurčitou• Zázemí česko-italské rodinné firmy – s tím souvisí neomezené množství dobré italské kávy• Testování námi vyrobených dobrot – máme dobrou zmrzlinu a další produkty• Zaměstnanecké slevy na náš sortiment