Personální referenti

Požadujeme:
- plánování a vedení personální práce v organizaci
- tvorba vnitřních předpisů a pracovně-právních dokumentů organizace
- zajišťování náborů, přijímání a propouštění zaměstnanců
- vyřizování pracovně-právních záležitostí ohledně vzniku, průběhu a ukončení pracovních poměrů
- vedení personální evidence a souvisejících smluvních vztahů
- spolupráce při analýze vzdělávacách potřeb a zajišťování rozvoje a vzdělávání zaměstnanců
- spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení v oblasti personální práce

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Plzeň
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
09.04.2024
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Olga Tsybenko
773 921 601
info|poleshchuk#cz






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

BřeclavDiakonie ČCE- středisko BETLÉM
od 30 000 Kč

Personální referenti

PřerovRandstad Services s.r.o.
34 500 - 35 000 Kč

Personální referenti

Havlíčkův BrodFOVY s.r.o.
od 24 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeMĚSTO PRACHATICE
25 280 - 37 170 Kč

Personální referenti

Hradec KrálovéPTM Invest holding a.s.
od 26 500 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?