Úředníci ve skladech

organizace práce ve skladu, zajištění evidence příjmů a výdejů materiálů, výrobků, polotovarů a zboží ve firemním systému, spolupráce s dopravci při manipulaci s dodaným zbožím, zajišťování kvalitního zabalení zboží při expedici, komunikace s interními odděleními (výroba, prodej, kvalita), spolupráci při řešení reklamací, řízení dopravy mezi závody v Uh. Hradišti a Šternberkem, další vzdělávání, práce v české rodinné firmě s tradici výroby ventilů více jak 30 let, ŘP "B" (aktivní řidič), zkušenost s prací s manipulačními prostředky (oprávnění na VZV výhodou), organizační a komunikační schopnosti, zkušenosti s vedením skladu hut. materiálu a stroj. dílů ve výrobní firmě výhodou, pečlivost, důslednost, znalost MS Office (pokročilý uživatel), vyšší mzda dle zkušeností, mimořádné odměny za plnění cílů 2x ročně, 25 dní dovolené, nadstandartní příplatky za přesčasy, prac. doba 7,5 hod. denně, obědy za 45,- Kč, benefitní program (odpočinek, sport, vzdělávání, péče o zdraví, zábava), kontakt telefonicky (6.00 - 14.00 hod.) nebo e-mailem (odpovědí na inzerát či zasláním životopisu a případných dalších osobních materiálů poskytujete společnosti Peveko, spol. s r.o. souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů)

Plat od:
18 900 - 27 000 Kč
Pracoviště:
Uherské Hradiště
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.05.2024
Obor a Profese:
Skladník/manipulant
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Blanka Šebestová
777 718 052
kariera|peveko#cz






Podobné nabídky práce

Pomocní manipulační pracovníci v dopravě

TáborJosef Klejna
23 000 - 25 000 Kč

Vedoucí úředníků v logistice

TáborFriall s.r.o.
26 000 - 30 000 Kč

Úředníci ve skladech

TáborFERRUM s.r.o.
36 000 - 36 500 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Odborní pracovníci v sociální oblasti

25 000 - 32 000 KčTeplice Květina z. s.

Svářeči

22 000 - 26 000 KčKadaň S t s p r u n é ř o v, a.s.

Odborní účetní všeobecní

60 000 - 80 000 KčPraha Lafe prague s.r.o.

Praktické sestry

od 25 000 KčVelké Meziříčí Stomatologická praxe doktora i

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.