Odborní pracovníci v sociální oblasti

Popis výkonu pracovních pozic:
o realizace přímé práce s klienty
o vedení jednání se zájemcem o službu
o individuální plánovaní s klienty služby
o vedení dokumentace
o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty
o zprostředkování dalších služeb
o konzultační a poradenská činnost
Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme:
Absolventa střední školy (zakončeno maturitní zkouškou), absolventa rekvalifikačního kurzu na pracovníka v sociálních službách, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění, který:
o má administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet),
o umí zpracovávat předsudky a má schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení, případně s osobami v bytové nouzi,
o má dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale je i týmovým hráčem,
o má aktivní přístup a nadšení pro práci,
o má dobré komunikační schopnosti a empatii,
o má zdravou míru tolerance, zodpovědnost a respekt vůči vlastní osobě i klientům, zásadovost a spolehlivost,
o má schopnost odolávat stresu a má dobrý zdravotní a psychický stav,
o má odpovídající způsob sebeprezentace,
o má schopnost vyjednávat,
o výhodou jsou zkušenosti s prací v sociálních službách prevence.
Velikost úvazku: od 0,5 do 1,0 úvazku na dobu určitou s tříměsíční zkušební dobou pro obě strany, při spokojenosti obou stran prodloužení pracovního poměru

Místo výkonu: viz výše, terénní práce Teplice a ORP Teplice

Chcete-li se stát součástí našeho týmu, zašlete nám strukturovaný životopis, motivační dopis v rozsahu 0,5 - 1 strana formátu A4, a kontakt alespoň na jednu osobu, jež o Vás může poskytnout reference, na email vernerova@oskvetina.cz.
K ústnímu pohovoru budou pozváni pouze vybraní kandidáti. Oznámení o výsledku výběrového řízení oznamujeme telefonicky či e-mailem. Květina, z. s. si vyhrazuje právo prodloužit výběrová řízení či pracovní pozice neobsadit v případě, že uchazeči nenaplní očekávání zaměstnavatele.
Zaměstnanecké výhody:
o pracovní uplatnění v neziskové organizaci
o účast na celospolečensky prospěšných projektech
o možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
o osobní a profesionální rozvoj
o adekvátní platové ohodnocení
o 25 dnů dovolené
o nástup dle vzájemné dohody

Plat od:
25 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Teplice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Sociální pracovník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Barbora Vernerová
727 930 996
vernerova|oskvetina#cz






Podobné nabídky práce

Asistenti pedagogů

Kutná HoraZákladní škola a Mateřská škol
25 040 - 31 080 Kč

Asistenti pedagogů

Kutná HoraZákladní škola a Mateřská škol
15 024 - 19 080 Kč

Ostatní odborní pracovníci v sociální oblasti

Kutná HoraOblastní charita Kutná Hora
27 000 - 29 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Svářeči

22 000 - 26 000 KčKadaň S t s p r u n é ř o v, a.s.

Odborní účetní všeobecní

60 000 - 80 000 KčPraha Lafe prague s.r.o.

Praktické sestry

od 25 000 KčVelké Meziříčí Stomatologická praxe doktora i

Švadleny, šičky, vyšívači a pracovníci v příbuzných oborech

18 900 - 19 000 KčČeský Krumlov Kvd cz s.r.o.

Pomocní kuchaři

od 18 900 KčMikulov Agron djeladini

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.