NÁKUPČÍ | HAVLÍČKOBRODSKO | až 60 000 Kč

Najdeme zkušeného nákupního specialistu pro efektivní řízení nákupních aktivit v naší firmě? V případě, že ovládáš angličtinu a máš na obdobné pozici praxi, pošli nám svůj životopis.

Náplň práce:

* Plánování nákupní strategie
* Sledování zásob a spolupráce s dodavateli
* Řízení nákupního procesu
* Průzkum trhu a vyjednávání s dodavateli
* Sledování tržních trendů a spolupráce s interními oddělenímiZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Havlíčkův Brod
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* Min. SŠ
* AJ min. B2
* Min. 3 roky praxe
* Výhodou znalost nákupních SW

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* 5 týdnů dovolené
* Mobil
* Slevy na produkty společnosti
* Parkovací místo v místě práce
* Stravenky
* Svačiny, nápoje zdarma

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Jihlava (GR)
(+420) 567 588 911
A#Valentova#407481203203|applications#grafton#cz






Prohlédnuté pracovní nabídky

Lešenáři

od 22 200 KčKutná Hora Komarkolya s.r.o.

Obráběč kovů – horizontkář 13. plat a 1 směna #2220 (28 - 50.000 kč)

28 000 - 50 000 KčBrno Jobs contact personal, s.r.o.

Pracovníci ostrahy, strážní

od 19 500 KčBruntál Protektia s.r.o.

Montéři kovových konstrukcí

19 500 - 25 000 KčPraha-východ Weld-repairs s.r.o.

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.