SUPPLY CHAIN MANAGER | SLUŠOVICE | SLUŽEBNÍ AUTOMOBIL

Máte prokazatelnou zkušenost s vedením týmů v oblasti nákupu a logistiky? Práce v SAPu pro Vás není problém? Chcete vést projekty v oblastech interní logistiky a nákupu?

Pak hledám právě VÁS!

Do výrobní firmy hledáme SUPPLY CHAIN MANAGERA!

Vaší náplní práce bude:
- strategické řízení logistických a nákupních procesů
- výběr dodavatelů a strategický nákup
- zodpovědnost za materiálové toky a skladovací kapacity
- sestavení rozpočtu pro obě oddělení
- reporting vedení firmyZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
70 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe na vedoucí pozici v oblasti Supply chainu alespoň 5 let
- znalost práce v SAPu
- ochota cestovat
- AJ na komunikativní úrovni

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- služební automobil i pro osobní účely
- 13. plat
- manažerské bonusy
- 25 dní dovolené
- další systém benefitů

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Vedoucí odboru/oddělení
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Olomouc (GR)
(+420) 584 108 780
M#Barta#407383203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?