Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Místo výkonu práce: Podnikatelská 160/4, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: 7:00-16:30 h. Náplň práce: asistence při zpracování podvojného účetnictví, asistence při realizaci projektů s českými i zahraničními partnery. Požadujeme: praxe není nutná, znalost AJ na úrovni B2 nebo C1 slovem a písmem podmínkou (znalost NJ výhodou), znalost práce na PC (MS Office), řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: příspěvek na penzijní připojištění. Kontakt pro zájemce: e-mailem.

Plat od:
25 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
22.04.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Roman Hrdý Ph.D.
hrdy|esto#cz







Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.