ÚDRŽBÁŘ | 1 SMĚNA

Máte praxi s údržbou strojů ve výrobě a chcete pracovat v Liberci jen na ranní směnu? Pak tu pro Vás máme to pravé!

Náplň práce:

- Údržba a drobné opravy strojů a zařízení, doplnění provozních kapalin atp.
- Opravárenské práce v areálu firmyZašlete nám svůj životopis. Více podobných pozic naleznete na https://cz.gigroup.com/nabidky-prace/?job=&placeOfWork=

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Min. vyučen v technickém oboru
- Praxe s údržbou strojů
- Spolehlivost, manuální zručnost
- uchazeč se nesmí bát výšek

Bonusy:

- Závodní stravování
- Finanční bonusy
- 5 týdnů dovolené
- Výhodní mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
- Práci v nové výrobní hale mimo automotive
- Kariérní růst
- Školení a kurzy
- Sportovní a další firemní akce

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Údržbář
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
HQ GI (GI)
D#Palsova#407228203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?