Odborní asistenti v administrativě

Staňte se novým členem týmu našeho Zařízení pro zajištění cizinců ve Vyšních Lhotách. Obsazujeme pozici asistent/asitentka vedoucí odboru. Co bude náplní Vaší práce? - vedení komplexní administrativy odboru - práce ve spisové službě včetně přípravy archivace - pořizování zápisů z porad - podíl na organizačním zajištění aktivit odboru včetně zaměstnaneckých akcí - poradenství a administrace čerpání Fondu společenských a kulturních potřeb pro zaměstnance odboru - příprava podkladů pro měsíční zpracování mezd zaměstnanců a uzavírání smluvních vztahů - zástup finanční referentky pro správu cenin cizinců - evidence došlé a odchozí pošty - zajišťování servisu pro oficiální návštěvy – občerstvení, program - administrace provozu služebních ubytovacích prostor - rovnoměrně rozvržená pracovní doba pondělí až pátek 07:00–15:30 hod. nebo dle dohody možnost pružné pracovní doby. Jaké znalosti a dovednosti by Vám neměly chybět? - středoškolské vzdělání s maturitou - velmi dobrý písemný projev - samostatnost při zpracování zadaných úkolů - zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, vstřícnost - dobrá znalost obsluhy PC, znalost MS Office - velkou výhodou je zkušenost s prací ve spisové službě - řidičský průkaz skupiny B – aktivní řízení. Co Vám můžeme nabídnout my? - pracovní poměr na dobu určitou 1 rok (s 3měsíční zkušební dobou) s možností prodloužení - práci na HPP týkající se aktuálního společenského dění - zázemí stabilní a stále se rozvíjející státní organizace - zařazení v platové třídě 8 dle NV č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů + osobní ohodnocení - odborný růst a možnost účasti na vzdělávacích akcích, jazykový Bonus - 200 hodin (25 dnů) dovolené, 40 hodin (5 dnů) indispozičního volna - umíme zařídit MultiSport kartu - Fond kulturních a sociálních potřeb (po roce v organizaci) - příspěvek na stravování - možnost využití zvýhodněných mobilních tarifů (i pro členy rodiny). - TERMÍN NÁSTUPU dle dohody. Pokud vnímáte naši pracovní nabídku jako příležitost a novou motivaci, neváhejte nám poslat Váš profesní životopis spolu s motivačním dopisem skrze pracovní portál: ASISTENT/KA VEDOUCÍ ODBORU ZZC VYŠNÍ LHOTY – INZERCE Čím se vlastně ve Správě uprchlických zařízení Ministerstva vnitra zabýváme? Jsme praktickým realizátorem části migrační a integrační politiky státu. Mezi hlavní naše činnosti patří provoz přijímacích středisek, pobytových středisek, integračních azylových středisek, zařízení pro zajištění cizinců a Center na podporu integrace cizinců. Jsme rovněž generálním poskytovatelem integračních služeb v rámci Státního integračního programu. Více o práci naší organizace se můžete dočíst na www.suz.cz.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BohumínHANDI HELP SERVIS, v.o.s.
od 11 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Žďár nad SázavouOKNO NEMOVITOSTÍ, s.r.o.
od 20 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PlzeňHöfer-Sündermann GROUP s.r.o.
od 300 Kč

Odborní asistenti v administrativě

LiberecTechnická univerzita v Liberci
od 24 100 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HlučínMěsto Hlučín
27 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.