Řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností jinde neuvedení

Upřesňující informace:
-Řízení a koordinace části technického úseku
-Zavádění aktuálních technologií pro facility managment
-Zajištění oprav exponátů, venkovních i vnitřních prostor
-Správa a opravy budovy
-Správa autoparku
-BOZP, PO, revize, záruky
-Zajištění dodávky energií, jednání s dodavateli
-Zajištění provozuschopnosti budov centra po technické stránce
-Komunikace s dodavateli
-Koordinace pracovníků údržby a úklidu, organizování jejich směn
-Zajištění provozu EPS, EZS a kamerového systému
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
-Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou (technické zaměření),
-Minimálně 3letá manažerská praxe; zkušenosti s vedením týmu (cca 5 lidí),
-Přirozená autorita
-Technická a manuální zručnost
-Analytické myšlení a zároveň "selský rozum"
-Komunikační dovednosti a prezentační dovednosti (vedení porad, prezentace)
-Logistické dovednosti
-Trestní bezúhonnost (čestné prohlášení)
-Zdravotní způsobilost
-Znalost MS Office
-Řidičské oprávnění sk. B
Výhodou bude, pokud budete umět
-Elektrotechnické zaměření, elektrikářské oprávnění dle §NV 194/2022 Sb
Co vám můžeme nabídnout
-Atraktivní ohodnocení, Nástupní mzda 60 000 Kč
-Zodpovědnou a tvůrčí práci v týmu, který povedete
-Příjemné, moderní, flexibilní prostředí
-Inspirativní a přátelská atmosféra
-Vysokou míru samostatnosti ve vedení
-Příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity
-Možnost dalšího profesního rozvoje a seberealizace
-Dlouhodobou spolupráci,
-Zázemí stabilní společnosti
-Smysluplná práce se společenským přesahem
Kontakt: e mailem

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Tábor
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martin Štolka
724145137
kariera|laznevbechyni#cz







Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.