Řídící pracovníci v oblasti životního prostředí

požadavky pro vznik pracovního poměru:
1. dosažené vzdělání - Vysokoškolské – magisterský nebo bakalářský studijní program se zaměřením na oblast životního prostředí, výhodou zkouška odborné způsobilosti k výkonu státní správy v přenesené působnosti; připouští se i vyšší odborné nebo střední s maturitou z oblasti životního prostředí a nejméně 5 let; odpovídající praxe
2. znalosti oboru
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů
- zákon č 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších zákonů
- zákon č. 250/ 2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších
zákonů
- zákon č. 500/2004 Sb., o správním řízení (správní řád), ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
Jako referent:
- zákon č.289/1995 Sb., o lesích, ve znění pozdějších předpisů
- zákon č.449/2001 Sb., o myslivosti, ve znění pozdějších předpisů
- zákon č.99/2004 Sb. o rybářství, ve znění pozdějších předpisů
3. ZOZ (zvláštní odborná způsobilost) - výhodou
4. Jazykové znalosti - základní znalost angličtiny či němčiny výhodou
5. Praxe - Praxe při výkonu ve veřejné správě v oblasti životního prostředí výhodou
6. Další znalosti, dovednosti a předpoklady
- dovednost pracovat na PC; schopnost analyticky a koncepčně myslet; samostatnost, spolehlivost; ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), dobrá znalost českého jazyka; žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy po celé ČR
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
platovou třídu odpovídající druhu práce: 11. platová třída
lhůtu pro podání přihlášky: do 20. května 2024
místo a způsob podání přihlášky: písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo
prostřednictvím pošty
adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2,
Týn nad Vltavou, 375 01.
Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
b) datum a místo narození uchazeče,
c) státní příslušnost uchazeče,
d) místo trvalého pobytu uchazeče,
e) číslo občanského průkaz nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
f) datum a podpis uchazeče.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech týkajících se správních činností.
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
d) osvědčení podle § 9, odst. 1. zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro
výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky,
České republiky a Slovenské republiky (lustrační osvěd

Plat od:
25 280 - 37 170 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (iso)

LitoměřiceACCOM Management group s.r.o.
43 000 - 48 000 Kč

Řídící pracovníci v průmyslové výrobě

LiberecWebasto Roof & Components Czec
od 45 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.