Administrativní asistentka do kanceláře až 170 Kč/h.

Na pozici administrativní asistent/ka do kanceláře v centru Prahy. ??   Náplň práce:? - administrativní úkoly typu faktury, korespondence, příprava dokumentů, emaily, telefonáty atd.? - domlouvání schůzek, jednaní ? - důkladné vedení poznámek z porad a meetingu? - práce s PC, Word, Excel, Outlook, e-mailem? - inzerce pracovních příležitostí naši společnosti? - vedení prvního kola s uchazeči o zaměstnání - další úkoly?   Jsme úspěšný Česky start up RAFAEL HYGIENE zabývající se přímou výrobou profesionální čistící doplňky na brýle, optiku, lékárenské optické přístroje, čočky fotoaparátu, displeje aut. Snažíme se našim nápadem a produktem udělat díru do světa a vychází nám to. V obchodních centrech v Praze otevíráme vlastní prodejny a připravujeme další.
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaTRIVIS - Střední škola veřejno
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 24 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaMinisterstvo vnitra
22 130 - 31 520 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaKlinika Na Košíku s.r.o.
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaINFOTOUR SERVIS s.r.o.
od 21 800 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?