Všeobecní administrativní pracovníci

Kontakt: e-mail: tstservisuniversal@gmail.com

Profesionální vystupování, orientace na zákazníka
Schopnost plynulé komunikace v českém, srbském, chorvatském a ruském jazyke
Spolehlivost, pečlivost a samostatnost
Správa sociálních sítí

Plat od:
18 900 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
06.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tatjana Kodič
tstservisuniversal|gmail#com






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaANGEL HELPERS s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BřeclavOKRESNÍ SOUD V BŘECLAVI
21 800 - 27 260 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

SvitavyEUROLIMEX s.r.o.
od 10 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovTRINOM s.r.o.
35 000 - 45 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

BřeclavVězeňská služba České republik
28 000 - 38 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?