Odborní plánovači a odborní účetní materiáloví

První kontakt telefonicky nebo e-mailem.

Upřesňující informace:
práce s hotovostí, fakturace, evidence majetku, praxe v oboru, znalost podvojného účetnictví, MS Office

Plat od:
30 000 - 31 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Markéta Mazancová
546422513
mazancova|prukopnik#cz






Podobné nabídky práce

Odborní účetní všeobecní

Rožnov p. RadhoštěmKODAP Rožnov, s.r.o.
od 34 000 Kč

Účetní všeobecní

OlomoucREGRET CZ s.r.o.
32 000 - 35 000 Kč

Mzdoví účetní

ChebSCH - EKONOM s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Účetní všeobecní

Nový BorMěsto Nový Bor
21 710 - 31 820 Kč

Fakturanti

Brno-venkovATTACKTRADE spol.s r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Fakturanti

Ústí nad LabemABAD Welding s.r.o.
od 20 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?