Uklízeči a pomocníci v administrativních objektech

Hledáme šikovného zaměstnance na úklid administrativních prostor, sociálního zařízení a schodů, jako zástup za dlouhodobou nemoc. V případě oboustranné spokojenosti možnost prodloužení smlouvy. Nástupní mzda 116,10 Kč/ hodina (hrubého). Pracovní doba: 4 dny v týdnu, 5 hodin/den. Pozice je vyhrazena pro OZP. Požadujeme spolehlivost, pečlivost a samostatnost.

Telefonický kontakt je možný v pracovní dny 8:00-14:30.

Plat od:
9 000 - 10 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Uklízečka/čistič
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jaroslava Režňáková
+420602500497
personalni|sdzn#cz







Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?