Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

Co Vás čeká:
- Vedení skladu
- Manipulace s odpady při příjmu do zařízení
- Obsluha zařízení pro odstraňování odpadů
- Drobné opravy a údržba zařízení
- Evidence odpadů
Požadujeme:
- SOU technického nebo chemického směru výhodou
- Praxe v oboru min. 2 roky
Co vám můžeme nabídnout
- Zaměstnání na HPP ve významné společnosti s dlouholetou tradicí
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Týden navíc dovolené
- Stravenkový paušál
- Nástup ihned
Hlásit se e-mailem nebo telefonicky.

Plat od:
35 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.03.2024
Obor a Profese:
Domovník/správce objektu
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. David Lhotský
603 574 110
lhotsky|purum#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

VyškovNemocnice Vyškov, příspěvková
od 22 330 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

LiberecDomov seniorů Vratislavice, př
od 20 000 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

MělníkZákladní škola a mateřská škol
25 040 - 31 800 Kč

Vedoucí provozu v ostatních zařízeních

TrutnovPekárny a cukrárny Náchod, a.s
26 000 - 50 000 Kč

Hospodyně v domácnostech

PrahaJana Kratochvílová
10 000 - 14 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?