HR Specialist - vhodné pro začínající personalisty

Máš již praxi v oblasti HR alespoň 1 rok? Je to obor kterému se chceš dál věnovat?

Zajímá Tě práce s perosnálními systémy, administrativa a recruitment?

Otevíráme novou pozici HR Specialist.

Pracovní náplň:
- administrativní podpora HR oddělení
- zpracování personální dokumentace
- podílení se na zpracování nástupního a výstupního procesu zaměstnanců
- příprava lékařských prohlídek
- podpora při náboru uchazečůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Min. SŠ vzdělání
- Praxe v oblasti personalistiky alespoň 1 rok
- Německý jazyk na středně pokročilé úrovni B1 - slovem i písmem
- organizační a komunikační dovednosti
- MS Office
- ochota učit se nové věci

Cizí jazyk:

Německy

Bonusy:

- 25 dní dovolené
- finanční prémie
- příspěvek na dopravu
- HPP na dobu neurčitou
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- jazykové a odborné vzdělávání
- každoroční růst mezd
- možnost zvyšování kvalifikace

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
L#Konopikova#406204203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Personální referenti

PlzeňZákladní škola, Plzeň, Podmost
23 390 - 34 370 Kč

Personální referenti

TepliceStřední škola stavební a stroj
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

BřeclavDiakonie ČCE- středisko BETLÉM
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.