Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Ivanna Rekeda, tel.: +420 608 993 998, e-mail: i.rekeda@100czk.cz
Náplň práce:
- Nábor nových zaměstnanců a obsazování volných pozic ve firmě nebo společnosti, pro kterou pracuje.
- Zaučení nových zaměstnanců na pracovní pozici a řešení jejich individuálních dotazů.
- Starost o vzdělávací systém ve firmě, tedy různá školení, kurzy nebo i rekvalifikace.
- Plánování a vedení personální práce v organizaci.
- Tvorba vnitřních předpisů a pracovně právních dokumentů
Vyžadujeme:
- Praxe v oboru, vedení týmu minimálně 3 roky
- Spolehlivost, svědomitost, odpovědnost, komunikační dovednosti
- Velmi dobrá znalost češtiny, ukrajinštiny, ruštiny (komunikace denně)

Plat od:
21 300 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.02.2024
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ivanna Rekeda
+420 608 993 998
i#rekeda|100czk#cz






Podobné nabídky práce

Personální referenti

Rychnov n. KněžnouPFERDA z.ú.
od 30 500 Kč

Personální referenti

TepliceStřední škola stavební a stroj
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 40 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

BřeclavDiakonie ČCE- středisko BETLÉM
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.