Specialisté v oblasti logistiky

První kontakt: e-mailem nebo telefonicky

CO BUDETE DĚLAT:

- Koordinovat domluvu termínu a rámec průběhu externí inventury s externí společností
- Zajišťovat ve spolupráci s IT potřebné podklady pro externí inventuru
- Dohlížet, monitorovat a koordinovat průběh externí inventury.
- Na základě požadavku zadávat do systému ELIS limity zásoby vzorků
- Sbírat a vyhodnocovat data o poškozených produktech
- Zakládat ve Finis skladovou výdejku a inventurní i skladovou příjemku

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

- Práci s informacemi
- Týmovost
- Orientaci na výsledky
- Zkušenost s prací v systému Finis
- Angličtina na úrovni B2

Zaměstnanecké výhody: stravenková karta, firemní autobusová doprava, zaměstnanecké slevy

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.



Plat od:
32 000 - 36 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
25.01.2024
Obor a Profese:
Vývojový inženýr
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petr Hodál
+420607024405
petr#hodal|notino#com






Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti logistiky

PřerovAstron Buildings s.r.o.
30 000 - 42 000 Kč

Specialisté v oblasti dopravy

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Specialisté v oblasti logistiky

KladnoVězeňská služba České republik
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní specialisté v oblasti techniky

HodonínCosmotron Bohemia, s.r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Ostatní specialisté v oblasti techniky

BrnoMIRAI INTEX s.r.o.
od 70 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.