Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Společnost zabývající se komplexními službami v oblasti silnoproudé elektroenergetiky a smluvní partner skupiny ČEZ, hledá vhodné kandidáty na pozici Referent/referentka majetkoprávních vztahů.
Náplň práce:
- zajišťování majetkoprávního projednání ke stavbám distribučních sítí (příprava a vyjednávání všech typů smluv potřebných pro majetkoprávní vypořádání po realizaci stavby. Písemná a osobní komunikace s vlastníky dotčených pozemků)
- zajištění vkladových řízení na katastru nemovitostí (podávání návrhů na vklad práva věcného břemene, zápisy staveb do katastru nemovitostí, zajišťování výplaty náhrad za zřízení věcného břemene)
- příprava žádosti a následná účast na vyvlastňovacím řízení v případech zřizování věcných břemen vyvlastněním
- vedení, evidence, kontrola a kompletace svěřených zakázek
Jde o celkovou správu majetkoprávních vztahů pro stavby ČEZ Distribuce, a.s. po jejich realizaci.

Požadavky:
- spolehlivost, samostatnost a komunikativnost
- systematické vedení dokumentů a agendy zakázek
- emailová a telefonická komunikace s úřady
- pokročilá znalost MS Office
- praxe v oboru výhodou (orientace v katastru nemovitostí, stavebním zákoně, liniovém zákoně, závazkových vztazích, apod.)
- řidičský průkaz skupiny B

Nabízíme:
- nabízíme práci ve stabilní a perspektivní společnosti v příjemném a přátelském kolektivu
- hrazená účast na vybraných seminářích
- pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- mimořádné a roční prémie za dosažené pracovní výsledky
- příspěvky na stravné
- nabízíme levnější volání pro Vás a Vaše blízké
- nárok na 5 týdnů dovolené
- pružná pracovní doba 8,5hod/denně v rozmezí mezi 6:00 – 17:00 podle požadavku

Své životopisy zasílejte POUZE na mail elpremont@elpremont.cz.

Plat od:
26 000 - 33 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
David Rataj


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

ZnojmoEXCALIBUR Holding a.s.
od 28 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

BřeclavVINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o
od 25 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

ZnojmoAZ Ingredients Group, s.r.o.
od 40 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

SvitavyMěsto Svitavy
26 600 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?