Vedoucí úředníků v logistice

manuální zručnost,zodpovědnost,flexibilita,zkušenost s vedením týmu,plánování směn,znalost MS Office,základní obchodní znalost,znalost procesů a zkušenosti v oblasti logistiky
stravenkový paušál,1týden dovolené nad rámec zákona,příplatky za práci o víkendu
způsob prvního kontaktu e-mailem nebo telefonem

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Tachov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
07.05.2024
Obor a Profese:
Skladník/manipulant
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Jana Průšková
+420 773 155 026
jana#pruskova|loxxess#com






Podobné nabídky práce

Úředníci ve skladech

KopřivniceKOVOK KOPŘIVNICE, s. r. o.
24 000 - 28 000 Kč

Úředníci ve skladech

ZlínAgama PRO s.r.o.
od 23 500 Kč

Pomocní pracovníci obchodního provozu

PrahaSHUN TAI s.r.o.
od 18 900 Kč

Pomocní skladníci

Mladá BoleslavMagna Automotive (CZ) s.r.o.
24 800 - 29 600 Kč

Úředníci ve skladech

Kutná HoraKOOPERATIVA vod družstvo
30 000 - 40 000 Kč

Vedoucí úředníků v logistice

TáborFriall s.r.o.
26 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?