Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Náplň práce: zákaznická podpora na úrovni "Tier 1", eskalace problémů na úroveň "Tier 2" ve spolupráci s oddělením vývoje a rozvoje, odmítání údržby a podpory pro nekontraktované klienty, fungovat jako kontaktní bod mezi zákazníky a zákazn. podporou

Plat od:
33 000 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2022
Obor a Profese:
Technik HW
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavla Kholová
777 459 994
p#kholova|quadient#com






Podobné nabídky práce

Technici počítačových sítí a systémů

ChebSCH - EKONOM s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

Hradec KrálovéH & H s.r.o.
30 000 - 45 000 Kč

Technici počítačových sítí a systémů

Karlovy VaryABX software s.r.o.
50 000 - 60 000 Kč

Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Hradec KrálovéORT Nový Bydžov, spol. s r.o.
30 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.