Specialisté v oblasti zahraničních vztahů a služeb

Požadované dovednosti: zkušenost v oblasti občanské společnosti, lidských práv nebo rozvojové spolupráce na národní či mezinárodní úrovni; pracovní zkušenosti v oblasti občanské společnosti v regionu východní Evropy a střední Asie; dobrá orientace v prostředí občanské společnosti a porozumění společenským trendům v oblasti východní Evropy a střední Asie; požadujeme výbornou znalost angličtiny a ruštiny.

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
18.02.2022
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Denisa Krahulíková
770 120 840
jobs|praguecivilsociety#org






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaLyes Belaiboud
od 21 300 Kč

Ostatní specialisté v oblasti politiky organizací

PrahaIKEA Purchasing Services (Czec
od 95 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaOBZOR, výrobní družstvo invali
od 14 200 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaSVETOČ COMPANY s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaGLOBAL AZ TRADE s.r.o.
od 22 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?