NÁKUPČÍ | HAVLÍČKOBRODSKO | až 60 000 Kč

Najdeme zkušeného nákupního specialistu pro efektivní řízení nákupních aktivit v naší firmě? V případě, že ovládáš angličtinu a máš na obdobné pozici praxi, pošli nám svůj životopis.

Náplň práce:

* Plánování nákupní strategie
* Sledování zásob a spolupráce s dodavateli
* Řízení nákupního procesu
* Průzkum trhu a vyjednávání s dodavateli
* Sledování tržních trendů a spolupráce s interními oddělenímiZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Havlíčkův Brod
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* Min. SŠ
* AJ min. B2
* Min. 3 roky praxe
* Výhodou znalost nákupních SW

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

* 5 týdnů dovolené
* Mobil
* Slevy na produkty společnosti
* Parkovací místo v místě práce
* Stravenky
* Svačiny, nápoje zdarma

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Jihlava (GR)
(+420) 567 588 911
A#Valentova#407481203203|applications#grafton#cz






Prohlédnuté pracovní nabídky

Pomocníci v kuchyni

od 24 000 KčZlín Sadat haljilji

Ostatní pomocní manipulační pracovníci (kromě výroby)

23 200 - 25 200 KčBrno Ikea česká republika, s.r.o.

Učitelé na 2. stupni základních škol

od 25 000 KčKarlovy Vary Základní škola jazyků karlovy

Dopravní dispečeři

18 900 - 40 000 KčBruntál Pavla pasteláková

Ostatní zprostředkovatelé služeb jinde neuvedení

25 540 - 36 520 KčBrno Generální finanční ředitelství

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?