Všeobecní administrativní pracovníci


Do brněnské kanceláře hledáme šikovnou a pečlivou posilu. Požadujeme zkušenosti s prací na PC, samostatnost při plnění úkolů, plnění jednoduchých administrativních zadání, práce s dokumenty a daty, umět sestavit psaný dokument a pracovat s ním. Výhodou zkušenosti s prací v programu PAMICA. Úvazek dle dohody na 20-30 hodin týdně. Pracovní místo je určeno pro osoby se zdravotním postižením. prémie, sleva na firemní výrobky, každé odpracované 2 hodiny placená 10 min. přestávka

Plat od:
11 500 - 18 750 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Kateřina Žáková
personalni|helpsoul#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaŠTOCHL GROUP s.r.o.
40 000 - 45 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TřinecStatutární město Třinec
24 100 - 31 820 Kč

Úředníci jinde neuvedení

KyjovMěsto KYJOV
24 100 - 37 370 Kč

Úředníci jinde neuvedení

HumpolecO2 Czech Republic a. s.
37 000 - 67 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ZlínSVĚT OKEN s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TepliceLANNUTTI CZECH, s.r.o.
20 000 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?