Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

KO: Škarpová Lucie Mgr., tel.: +420 777 760 131, e-mail: lucie.skarpova@ddheraltice.cz

Kontrola a dohled v nočních hodinách nad svěřenými dětmi, zabezpečení nočního klidu.
Noční práce, střídání směn (neděle, pondělí, pátek, sobota 21,00-9,00), (úterý, středa, čtvrtek 21,00-9,00). Krátký a dlouhý týden.

Zaměstnanecké výhody: 20 dní dovolené, zvláštní a osobní příplatek, benefity, práce v příjemném kolektivu, možnost se seberealizovat a dále vzdělávat

Plat od:
21 750 Kč
Pracoviště:
Opava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Lucie Škarpová
+420 777 760 131
lucie#skarpova|ddheraltice#cz






Podobné nabídky práce

Praktické sestry

BohumínBohumínská městská nemocnice,
od 215 Kč

Praktické sestry

LounyNemocnice AGEL Louny a.s.
od 33 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

OstravaArmáda spásy v České republice
od 155 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

PrahaÚSTAV SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V PRAZ
27 570 - 33 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?