Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Místo výkonu práce: Podnikatelská 160/4, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: 7:00-16:30 h. Náplň práce: asistence při zpracování podvojného účetnictví, asistence při realizaci projektů s českými i zahraničními partnery. Požadujeme: praxe není nutná, znalost AJ na úrovni B2 nebo C1 slovem a písmem podmínkou (znalost NJ výhodou), znalost práce na PC (MS Office), řidičský průkaz sk. B. Nabízíme: příspěvek na penzijní připojištění. Kontakt pro zájemce: e-mailem.

Plat od:
25 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
22.04.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Roman Hrdý Ph.D.
hrdy|esto#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

OlomoucBartoň a Partner s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BrnoKVADRANT, spol. s r.o.
od 22 500 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PlzeňZIP o.p.s.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaREAL EXPERT BAUSERVIS s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

StrakoniceJednota, spotřební družstvo ve
od 26 600 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Hradec KrálovéMěsto Nový Bydžov
21 710 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?