Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

Pracoviště: Úřad práce České republiky Oddělení specializované pracoviště Odboru klientských služeb GŘ Služební působiště: Krajská pobočka v Liberci Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: - Zajištění agendy nepojistných sociálních dávek formou administrativního zpracování žádostí z online kanálů. Při své činnosti se řídí platnými právními předpisy v dané oblasti včetně prováděcích vyhlášek. - Realizace administrativních úkonů v jednotlivých dávkách, podle postupů pro zpracování podání klientů na Specializovaném pracovišti. Posuzování podkladů z hlediska jejich úplnosti, včetně příloh doložených klientem/žadatelem. - Výkon činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům z hlediska formální správnosti žádostí a příloh, které jsou administrovány. - Komplexní administrace žádostí o nepojistné sociální dávky včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola věcné a formální úplnosti, ověření potvrzení a dokladů. - Spolupráce se správními úřady ve věci administrace žádostí na Specializovaném pracovišti. - Zajišťování agendy zaměstnanosti formou administrativního zpracování žádostí klientů z online kanálů. - Provádění administrativních úkonů v jednotlivých agendách zaměstnanosti, podle postupů pro zpracování podání klientů/žadatelů na Specializovaném pracovišti. - Posouzení podkladů z hlediska jejich obsahu, úplnosti, včetně příloh doložených klientem, prohlášení klienta. - Výkon činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům z hlediska formální správnosti žádostí a příloh, na jejichž administrativním zpracování se zaměstnanec podílí. - Zadávání a kontrola údajů v registru de miniminis. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené min. vyšší odborné vzdělání - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti – schopnost jednat s klienty a zaměstnavateli - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře, ve znění pozdějších předpisů a v zákoně č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 15. května 2024, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíců, s trváním do doby, než bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo 5, nejdéle však na 6 měsíců - jedná se o služební místo v pracovním poměru, které následně bude pře soutěžen

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 000 - 40 000 Kč



Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéSpráva silnic Královéhradeckéh
od 28 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 35 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

OlomoucKrajský soud v Ostravě
21 300 - 25 290 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?