Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti
Administrativní pracovník/ce provádí a koordinuje administrativně a provozně technické práce (skenování, vyhledávání, zapisování, vyhotovování jednoduchých přípisů, zakládání dokumentů, lustrování došlých dokumentů, vyřizuje korespondenci dle pokynů, práce se sofistikovaným software). Obsluhuje kancelářskou techniku.
Požadavky na uchazeče:
- středoškolské s maturitní zkouškou - vhodné i pro absolventy,
- znalost gramatiky českého jazyka a náležitostí úprav písemností,
- uživatelské znalosti práce na PC (MS Office - zejm. word),
- samostatnost a spolehlivost, komunikační a organizační schopnosti, zvládání zátěže,
- loajalita k zaměstnavateli,
- trestní a morální bezúhonnost.
Platové zařazení:
- 6. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění
Termín nástupu + délka prac. poměru:
- červen - červenec 2024, příp. dle dohody
- délka prac. poměru: na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení
Benefity - např.:
- pružná pracovní doba,
- stravenky,
- 5 týdnů dovolené, možnost čerpání 5 dní indispozičního volna
- zaměstnanecké výhody (např. příspěvek na penzijní připojištění, na stravování …)
Termín a způsob podání přihlášky:
- do 13.5.2024
- přihlášku s motivačním dopisem a strukturovaným životopisem zasílejte poštou k rukám vedoucí správy pobočky Ing. Marcely Londinové na adresu Krajský soud v Ostravě - pobočka Olomouc, Studentská 7, 771 11 Olomouc
nebo elektronicky na mlondinova@ksoud.olc.justice.cz
Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.
Ředitelka správy krajského soudu si vyhrazuje možnost zrušit vyhlášené výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.