Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

TŘ z:18/4/2024
Požadujeme:
- splnění kvalifikačních požadavků pro územně plánovací činnost (kvalifikační požadavky
vzdělání a praxe dle stavebního zákona - § 24):
- autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování
nebo bez specifikace oboru (z.č. 360/1992 Sb.) nebo
- vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování (dle Usnesení představenstva ČKA č. 1/PŘ/AR/2024) a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu
územně plánovací činnosti ve veřejné správě (dále jen „odpovídající práce“) nebo
- vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní
plánování (dle Usnesení představenstva ČKA č. 1/PŘ/AR/2024) nebo vysokoškolské
vzdělání se stavebním zaměřením a nejméně 3 roky odpovídající praxe, nebo
- vysokoškolské vzdělání v dalších oborech souvisejících s územním plánováním,
jejichž seznam určí ministerstvo prováděcím právním předpisem, a nejméně 3 roky
odpovídající praxe.
- držitel osvědčení zvláštní odborné způsobilosti splňující požadavky dle § 189 odst. 3 stavebního zákona
V případě absence zákonem stanovené praxe podmínka splnění předepsané praxe
nejpozději do 3 let dle § 24 odst. 4 stavebního zákona.
POZN.: Vzhledem ke skutečnosti, že od 1.7.2024 bude účinný nový stavební zákon č.
283/2021 Sb,, který přinese i mírně upravené kvalifikační požadavky pro územně plánovací
činnost, výhodou může být i splnění požadavků dle nového stavebního zákona.
* předpokládá se:
- znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon včetně jeho prováděcích vyhlášek
- znalost správního řízení a schopnost jeho správné aplikace v praxi
- znalost problematiky územně samosprávného celku
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič (k řízení referentského vozidla při prac. cestách)
* výhodou může být zvláštní odborná způsobilost v některé ze správních činností dle vyhlášky
MV ČR č. 512/2002 Sb.
* vítána:
- praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě či státní službě
- uživatelská znalost geografických informačních systémů
- znalosti v oblasti územně analytických podkladů
- místní znalost (znalost území správního obvodu)
- samostatnost, důkladnost, zodpovědnost, spolehlivost, předpoklady pro týmovou práci, velmi
dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami,
ochota dále se vzdělávat
- uživatelská znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň
znalostí).
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, příspěvek na stravné, pružná pracovní doba.
Bližší informace vč. konkrétního výčtu všech předpokladů, požadavků, stanovených dokladů a
náležitostí přihlášky najdete na www.jablunkov.cz (sekce Úřední deska), popř. můžete
kontaktovat personalistku Leonu Szotkowskou (tel. 558 340 608).
Vzor přihlášky spolu s prohlášením kandidáta si můžete vyzvednout na podatelně MěÚ
Jablunkov (nová budova), čp. 104 nebo je ke stažení na www.jablunkov.cz.
Nabídky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 10.05.2024 do 13:00 h

Plat od:
26 600 - 37 170 Kč
Pracoviště:
Frýdek-Místek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
PŘIHLÁŠKY DO 10. 5. 2024 Szotkowská Leona,
558 340 608


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
23 390 - 34 370 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Hradec KrálovéSpráva silnic Královéhradeckéh
od 28 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaAmazon Czech Republic Services
od 35 000 Kč

Odborní administrativní pracovníci v právní oblasti

OlomoucKrajský soud v Ostravě
21 300 - 25 290 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?