Jsme šikovná česká firma, která vyrábí elektrospotřebiče a snaží se to dělat trochu jinak, chytře. V?týmu si u nás zakládáme na otevřenosti, v?produktech pak na kvalitě, designu a chytrých řešeních. Proto hledáme k sobě do týmu Backoffice parťáka na pozici: SPECIALISTA OBCHODU
- Máš rád výzvy a jsi ochoten na sobě pracovat? - Denní komunikace je to, co Tě naplňuje? - Slovo "nejde" pro Tebe neexistuje a vždy dokážeš najít řešení? - Máš zájem o kariérní růst? Odpovídáš 3x ANO? Jsme na dobré cestě! Hledám totiž někoho, kdo bude: - komunikovat s obchodními partnery - samostatně uvažovat a efektivně řešit situace - spolehlivě vést administrativní agendu - spolupracovat v týmu a podporovat své kolegy - mít zájem rozvíjet svoje schopnosti a osvojovat si nové Tvým úkolem bude každodenní péče o zákazníky, vyřizování jejich požadavků a objednávek. Díky této pozici získáš přehled jak o fungování firmy, tak i o produktech, které nabízíme. Tuto pozici vnímám jako vstupní a je jen na Tobě, na jakém vyšším postu se později realizuješ.
Co k tomu budeš potřebovat? - Poctivý přístup k práci - Zdravý rozum, chuť pracovat a touhu se rozvíjet - Zbytek Tě rádi naučíme, ze zkušenosti víme, že když se chce, tak všechno jde Tvá práce bude hodně samostatná. Pokud nemáš rád(a) nudnou, stereotypní práci, bude se Ti u nás líbit. U nás děláme věci tak, abychom věděli a chápali, proč to děláme a jaký to má smysl. Také Tě tady čeká parta lidí, která má ráda otevřenou a vstřícnou komunikaci. Je to pro Tebe výzva? Neváhej a pošli mi svůj životopis. Těšíme se.
Zaměstnanecké výhody: zajímavé pracovní ohodnocení, silné zázemí společnosti, příspěvek na stravování, vzdělávací akce, školení. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Kontakt: Michaela Matejsková, telefon 739 073 785, email: mmatejskova@my-concept.com |