Specialista zákaznické péče - brigáda (A361)

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. A jak už to bývá, velké ambice vyžadují i velké talenty, na kterých naše firma stojí. V Košíku vždy usilujeme o ambiciózní, šikovné a odpovědné kolegy, kteří nám pomohou Košík.cz přetvořit do firmy evropských rozměrů. Jedním z důvodů, proč se nám tak daří, je skvělá práce našich kolegů a kolegyň z Call centra v Liberci, kteří se perfektně starají o naše zákazníky a pomáhají nám tak vytvářet ten nejlepší zážitek z celého nákupu. Co bude náplní tvé práce? • Vyřizování hovorů a emailů našich zákazníků (objednávky, reklamace, doobjednávky). • Úzká spolupráce s kolegy na Call Centru. • Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
Vhodné pro: absolventy,
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Operátoři telefonních panelů

PrahaMikenopa Eastern Europe a.s.
od 30 000 Kč

Operátoři telefonních panelů

MostDenwa s.r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Operátoři telefonních panelů

MostCTSCZ spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Operátoři telefonních panelů

JihlavaCUP Kominictví s.r.o.
24 000 - 30 000 Kč

Operátoři telefonních panelů

BrnoAMAX, s.r.o.
28 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?