Do nové pobočky v Hradci Králové hledáme od nového roku člověka, který by se chtěl stát odborníkem na finance nebo reality, který/á nám pomůže v naší dynamické firmě, pohybující se v oblasti financí a realit. Pokud jste nadšení jedinci s organizačními schopnostmi a vášní pro obchod a komunikaci, máme pro vás skvělou příležitost!Co budete dělat:V počátku budete asistovat oblastnímu řediteli ve všech aspektech jeho práce a pomáhat mu s koordinací a správou obchodních aktivit a budete se od něho učit práci ve financích nebo realitách.Zajišťovat komunikaci s našimi klienty, obchodními partnery a interními týmy.Připravovat prezentace, smlouvy a další obchodní dokumenty.Pomáhat s organizací setkání, jednání a událostí.Sledovat trh a získávat informace o aktuálních trendech v oblasti financí a realit.Co požadujeme:Člověka s min. SŠ vzděláním (s maturitou)Energie a nadšení pro obchodní svět a zájem o oblast financí nebo realit.Chuť učit se novým věcem a mít zápal pro novou výzvu a kariéru.Organizační schopnosti a schopnost plánovat a řídit čas efektivně.Komunikační dovednosti a schopnost budovat a udržovat vztahy s klienty.Schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí a efektivně řešit problémy.Znalost MS Office a dalších obchodních nástrojů.Co vám nabízíme:Možnost pracovat v rámci dynamické týmu a inovativní společnosti, která působí v oblasti financí a realit.Podporu a příležitost rozvíjet své dovednosti a kariéru.Příjemné pracovní prostředí s týmem nadšených profesionálů.Možnost se aktivně podílet na růstu a úspěchu naší společnosti.Flexibilní pracovní dobu.Nadstandardní ohodnocení.Lídra, od kterého se učíte, který podporuje Váš rozvoj a má zájem na tom, abys byl/a úspěšný/á a dařilo se Ti.Pokud jste ambiciózní a chtěli byste se zapojit do světa financí nebo realit a stát se odborníkem v tomto oboru, pošlete nám svůj životopis a stručný motivační dopis. Více informací se můžete dozvědět na: www.lukasprocek.cz/kariera