Pomocní skladníci

Náplň práce:
pomocné práce při skladování a objednávání zboží; základní kontrola jakosti a třídění zboží; základní komunikace s dodavateli a odběrateli a další podobné práce

Požadavky:
znalost vietnamštiny výhodou; dobrá fyzická kondice; spolehlivost, schopnost rychle se učit novým věcem a pracovat v týmu

Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby Nguyen Minh Tri:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: vuan.s.r.o.@gmail.com;
- telefonicky na čísle 773 718 666

Plat od:
20 000 Kč
Pracoviště:
Hranice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Skladník/manipulant
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Nguyen Minh Tri
773718666
vuan#s#r#o#|gmail#com






Podobné nabídky práce

Pomocní skladníci

MikulovEURPAL spol. s r.o.
od 19 500 Kč

Pomocní skladníci

MělníkTOMYSHYNETS s.r.o.
18 900 - 19 200 Kč

Úředníci ve skladech

Dvůr Králové n. L.JUTA a.s.
od 38 000 Kč

Ruční baliči, plniči a etiketovači

PísekOVM meat s.r.o.
od 18 900 Kč

Pomocní skladníci

MělníkTOMYSHYNETS s.r.o.
18 900 - 19 200 Kč

Úředníci ve skladech

Ústí nad LabemDomov pro seniory Krásné Březn
17 350 - 25 290 Kč

Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?