Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Co Vás čeká:
vedení kompletní personální agendy, kompletní zajištění agendy výběrových řízení, koordinace nástupu a odchodu zaměstnanců, přihlášky a odhlášky zaměstnanců, vedení personální dokumentace, příprava pracovněprávních dokumentů, evidence a vysílání zaměstnanců na pracovně lékařské prohlídky, evidence úvazků zaměstnanců, pravidelná aktualizace, zpracování statistik a personální reporting, tvorba vnitřních předpisů v souvislosti s personální agendou, spolupráce s účetním oddělením, vedení agendy náhradního plnění, správa agendy GDPR, komunikace s externími subjekty - úřad práce, OSSZ, zdravotní pojišťovny, lékaři, krajský úřad
Co od Vás očekáváme my:
výborná znalost českého jazyka slovem i písmem, praxe na pozici samostatná/ý personalistka/sta, znalost pracovněprávních předpisů, sledování a implementace změn, organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, schopnost dodržovat termíny, znalost práce na PC, MS Office (Excel, Word, Outlook), Teams, práce v personálním programu Pamica, řidičský průkaz skupiny B
Co můžete čekat Vy od nás:
nástup dle dohody možný i dříve, mzdu 31 200 Kč/měsíc při plném úvazku, možnost osobního ohodnocení, podporu vzdělávání v oboru, osobní rozvoj
Motivační dopis a profesní životopis zasílejte do 28. 4. 2024 na e-mail: personalista@pelhrimov.charita.cz. Informace: 725 136 783 (Kropáčková).

Plat od:
31 200 Kč
Pracoviště:
Pelhřimov
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
01.08.2024
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
PhDr. Jana Kropáčková
725136783
personalista|pelhrimov#charita#cz






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeMĚSTO PRACHATICE
25 280 - 37 170 Kč

Personální referenti

Hradec KrálovéPTM Invest holding a.s.
od 26 500 Kč

Personální referenti

PrahaNeuvedeno
30 780 - 45 420 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

Jindřichův HradecSlatinné lázně Třeboň s.r.o.
40 000 - 47 000 Kč

Odborní pracovníci v oblasti personalistiky, ekonomové práce

PrachaticeŠINDELÁŘ SPEDITION s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?