Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Požadujeme: SOU/SŠ vzdělání, praxe ve skladu, nutná předchozí praxe s obsluhou VZV motorový, nutná praxe nakládka/vykládka

Náplň práce: příprava hotových výrobků pro expedici, příjem (vykazování) hotových výrobků v ERP, nakládka zboží dle dodacího listu, kontrola dodávky dle dodacího listu a fyzické množství před dodávkou, zodpovědnost za zaskladnění a vyskladnění materiálu, převoz materiálu a balících jednotek mezi výrobou a skladovým prostorem, manipulace s materiálem/hotovými výrobky na motorovém VZV

Nabízíme: zaučení na nabízenou pracovní pozici, odborná školení, další benefity a sociální program společnosti bude upřesněn při osobní schůzce

Plat od:
25 000 Kč
Pracoviště:
Pelhřimov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Řidič
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Alena Habová
606099105
a#habova|kokinetics#com






Podobné nabídky práce

Strojník - řidič sk. c, ce

okres Klatovy, okres StrakoniceJOBSYSTEM s.r.o.

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

Ústí nad OrlicíARMAT spol. s r.o.
26 000 - 29 000 Kč

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků

LiberecCBA NUGET s.r.o.
od 19 500 Kč

Řidiči zdravotnické dopravní služby

BenešovAmbulance DZS a.s.
28 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?