Nákupčí

Pozice: Nákupčí
Kontakt: Soukupová Monika, tel.: 702 004 848, e-mail: personalni@duve-cr.cz
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Požadujeme:
aktivní znalost Aj, řidičské oprávnění sk. "B", komunikativnost, samostatnost, flexibilitu, dobré vystupování, PC - Word, Excel, internet, Outlook, Byznys, praxe výhodou
Zaměstnanecké výhody:
nabízíme: 25 dní dovolené, příspěvek na stravné, smlouvu na dobu neurčitou, služební telefon, práce v pěkném prostředí a přátelském kolektivu
Nástup od 1.6.2024. Mzda: 40 000,- Kč
Místo výkonu práce: DUVE ČR, s.r.o., Dělostřelecká č.p. 368, Příbram I

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Příbram
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Ředitel/manažer nákupu
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Monika Soukupová
702 004 848
personalni|duve-cr#cz






Podobné nabídky práce

Nákupčí

PřerovAstron Buildings s.r.o.
35 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

JihlavaJIHLAVAN, a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Nákupčí

PrahaGEP Czech Republic s.r.o
od 110 000 Kč

Nákupčí

LiberecMSV Liberec, s.r.o.
od 26 000 Kč

Nákupčí

OpavaPF PLASTY CZ s.r.o.
od 28 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.