Řídící pracovníci v oblasti ambulantních a terénních sociálních služeb (kromě péče o seniory)

První kontakt:
e-mail: helena.nejedla@sos-vesnicky.cz

Hlavní pracovní poměr na plný úvazek, smlouva nejprve na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Požadavky:
VOŠ/VŠ vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
praxe v sociálních službách
řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word a MS Excel)
organizační schopnosti a zodpovědnost
pečlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, časovou flexibilitu
motivace k osobnímu rozvoji v problematice práce s dětmi a rodinou
odolnost vůči stresu.

Zaměstnanecké výhody:
2 týdny volna navíc, stravenkový paušál 75 Kč/den, možnost práce z domova 1 den v týdnu.

Plat od:
34 000 - 37 000 Kč
Pracoviště:
Kolín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.04.2024
Obor a Profese:
Project Manager
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Helena Nejedlá
797 973 370
helena#nejedla|sos-vesnicky#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v jiných službách

České BudějoviceDomov sv. Anežky, o.p.s.
35 000 - 36 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti ubytovacích služeb

BřeclavUEG s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.