Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

VEDOUCÍ ODDĚLENÍ MAJETKU A ŠKOLSTVÍ MĚSTSKÉHO ÚŘADU
Baví Vás práce v oblasti majetkových záležitostí a školství?
Neváhejte se přihlásit.
MÍSTO PŮSOBENÍ:
správní obvod obce s rozšířenou působností Česká Třebová.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
• vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání – výhodou ekonomické, stavební nebo právní,
• splnění předpokladů pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících,
• aktivní přístup a koncepční myšlení,
• zkušenosti v oblasti majetkových záležitostí a školství jsou výhodou,
• schopnost vést a motivovat tým,
• ochotu přinášet nové nápady a inovace,
• dobrou komunikaci a spolupráci s různými zainteresovanými stranami,
• samostatnost, flexibilitu, spolehlivost a odpovědnost.
CO NABÍZÍME:
• pracovní prostředí s týmem lidí, kteří sdílí Váš zájem o správu a rozvoj majetku města,
• možnost podílet se na rozvoji příspěvkových organizací města (MŠ, ZŠ, ZUŠ, DDM, městské muzeum, kulturní centrum, městská knihovna),
• podporu dalšího vzdělávání a profesního růstu,
• pružnou pracovní dobu s možností home office,
• motivační finanční odměny za dosažené cíle,
• sick days, příspěvek na stravování, rekreaci a penzijní připojištění.
JAK SE PŘIHLÁSIT:
pošlete vyplněnou přihlášku a strukturovaný životopis písemně nebo na e-mail: jiri.mares@ceska-trebova.cz. Do předmětu e-mailu napište "Vedoucí oddělení majetku a školství".
PŘIHLÁŠKY PŘIJÍMÁME DO 07.05.2024.
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
více informací Vám rádi poskytneme na telefonu 725 092 538, e-mailem na jiri.mares@ceska-trebova.cz, nebo osobně.
PLATOVÉ PODMÍNKY:
zařazení dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů a dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 11. platová třída.
Nebojte se být součástí změny!

Plat od:
40 000 - 50 000 Kč
Pracoviště:
Česká Třebová
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Postup dle poznámky k VPM


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

ChomutovStatutární město Chomutov
24 100 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

LiberecÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci organizace a řízení

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

České BudějoviceJihočeská univerzita v Českých
od 32 000 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
21 710 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

České BudějoviceMěsto Týn nad Vltavou
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?