Recruitment Consultant, centrum Prahy, pohodový tým

Vaše náplň práce

Jaká práce vás bude čekat?

  • vyhledávání a oslovování vhodných kandidátů na obsazované pracovní pozice
  • aktivní oslovování potenciálních kandidátů
  • každodenní práce s interním systémem, LinkedIn a inzertními portály
  • tvorba inzerátů pro klienty z různých odvětví
  • výběrová řízení - pohovory, testování, představení těch správných kandidátů klientovi
  • péče o to nejcennější co máme - naše klienty
  • aktivní spolupráce s obchodníkem a účast na obchodních jednáních s klienty
  • práce na rozmanitých projektech v HR oblasti

Váš profil

Co očekáváme?

  • všeobecný přehled
  • zkušenosti z oblasti náboru či obchodu v oboru alespoň 1 rok
  • praxe z agentury velkou výhodou (research, talent sourcer, obchodník, junior recruiter,…)
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • zájem být součástí týmu a táhnout za jeden provaz
  • komunikativní znalost AJ či NJ výhodou (nikoliv podmínkou)
  • nadšení do práce, „tah na branku“, schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • řidičský průkaz B.

Naše nabídka

Naše nabídka?

  • práce, která dává smysl a má své výsledky
  • moderní kanceláře v centru Prahy
  • fungující tým lidí, kteří spolupracují a umí se podporovat
  • rozumně nastavené cíle pro plnění - u nás nebudete jen číslem ve statistice
  • fixní mzda. plus zajímavé měsíční provize (průměrný výdělek po zaučení 40.000 – 60.000 Kč/měs.)
  • 25 dní dovolené, 3 sick days, narozeninové a Silvestrovské volno
  • pružná pracovní doba
  • další benefity - stravenky, flexipassy, vzdělávání, příspěvky na pojištění, jazykové kurzy, odměny k pracovnímu výročí, pravidelné školení a firemní akce
  • pracovat z domu jednou za čas nám vůbec nevadí
  • notebook a telefon je samozřejmostí
  • v kancelářích si dáte dobrou kávu, čaj a občas i dort


Pracoviště:
Praha 1, Česko
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Co očekáváme?

  • všeobecný přehled
  • zkušenosti z oblasti náboru či obchodu v oboru alespoň 1 rok
  • praxe z agentury velkou výhodou (research, talent sourcer, obchodník, junior recruiter,…)
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • zájem být součástí týmu a táhnout za jeden provaz
  • komunikativní znalost AJ či NJ výhodou (nikoliv podmínkou)
  • nadšení do práce, „tah na branku“, schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • řidičský průkaz B.

Bonusy:

Naše nabídka?

  • práce, která dává smysl a má své výsledky
  • moderní kanceláře v centru Prahy
  • fungující tým lidí, kteří spolupracují a umí se podporovat
  • rozumně nastavené cíle pro plnění - u nás nebudete jen číslem ve statistice
  • fixní mzda. plus zajímavé měsíční provize (průměrný výdělek po zaučení 40.000 – 60.000 Kč/měs.)
  • 25 dní dovolené, 3 sick days, narozeninové a Silvestrovské volno
  • pružná pracovní doba
  • další benefity - stravenky, flexipassy, vzdělávání, příspěvky na pojištění, jazykové kurzy, odměny k pracovnímu výročí, pravidelné školení a firemní akce
  • pracovat z domu jednou za čas nám vůbec nevadí
  • notebook a telefon je samozřejmostí
  • v kancelářích si dáte dobrou kávu, čaj a občas i dort


Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Personalistika a HR
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Gabriela Fialová
+420724902405
g#fialova|trenkwalder#com






Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?