Pomocní kuchaři

Hledáme pomocného kuchaře.
Zpracování zeleniny, příprava surovin, pomoc hlavnímu kuchaři.
Začátek pracovní doby mezi 5 - 6 hodinou ráno.
Vhodné pro absolventy, mladistvé, OZP a OZZ.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (kdykoliv).

Plat od:
9 450 - 12 000 Kč
Pracoviště:
Pardubice
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Kuchař
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jaroslav Křížek
606 907 515
krizekjaroslav23|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

BřeclavVAŠSTAV, s.r.o.
23 000 - 25 000 Kč

Pomocní kuchaři

PrahaAGAGA, s.r.o.
od 21 300 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

OpavaDomov Na zámku, příspěvková or
18 900 - 25 290 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

TřebíčDaniela Vrbová
31 000 - 34 000 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

ZnojmoMateřská škola, Znojmo, nám. A
od 22 800 Kč

Kuchaři (kromě šéfkuchařů)

Uherské HradištěRené Svárovský
35 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.