Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

MěÚV/1777/2024
Město Volyně, náměstí Svobody 41 387 01 Volyně
Tajemnice Městského úřadu Volyně vyhlašuje dle § 7 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění
výběrové řízení na obsazení pracovního místa
investiční referent/ka odboru správy majetku a investic
Místo výkonu práce: město Volyně a jeho městské části
Druh pracovní činnosti: investiční referent/ka odboru správy majetku a investic
Druh pracovního poměru: na dobu neurčitou
Předpokládaný termín nástupu: 1. července 2024 nebo dle dohody
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:

státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt

dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům

bezúhonnost, ovládání českého jazyka
Kvalifikační předpoklady:

VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu se stavebním, případně technickým zaměřením, nebo

vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního nebo technického směru
Informace k náplni práce:

příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic

zpracování návrhů investičních plánů

provádění technického dozoru

příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení

zpracování rozpočtů a plánů nákladů na přípravné a projektové práce

zajišťování správy majetku města
Další požadavky:

velmi dobrá znalost práce na PC

řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič

pečlivost, systematičnost
Uvítáme:

znalost právních předpisů vztahujících se k vykonávané agendě, zejm. zákon o zadávání veřejných zakázek 134/2016 Sb., stavební zákon 283/2021 Sb., zákon o obcích 128/2000 Sb., zákon o pozemních komunikacích 13/1997 Sb.

orientace v projektové dokumentaci
Nabízíme:

stabilní zázemí, přívětivý pracovní kolektiv, pružnou pracovní dobu, zaměstnanecké benefity (příspěvek na stavování, na penzijní připojištění, možnost čerpání sociálního fondu), mobilní telefon, zvýhodněný mobilní tarif
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis uchazeče
Vzor přihlášky a strukturovaného životopisu je k dispozici na www. volyne.cz – dokumenty - nabídka pracovních příležitostí. Přihláška zůstává ve složce výběrového řízení a s údaji bude nakládáno v souladu s platnou legislativou. Přílohy přihlášky budou po skončení výběrového řízení skartovány, pokud uchazeč nepožádá o jejich vrácení na uvedenou kontaktní adresu.
Doklady, které uchazeč připojí k přihlášce:

strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi, odborných znalostech a dovednostech

výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce

kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (vybraný uchazeč následně doloží v ověřené podobě)
Platové podmínky:

9. - 10. platová třída (odměňování dle zák. č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb. a NV č. 222/2010 Sb.) a příslušné příplatky
Termín pro podá

Plat od:
22 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Strakonice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Info. Bc. Krejčová Výběrové řízení
383317213, 725031325
krejcova|mu#volyne#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BrnoHookahteka s.r.o.
od 31 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Ústí nad OrlicíACE Trade spol. s r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
21 170 - 31 820 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Uherské HradištěSchlote-Automotive Czech s.r.o
220 - 282 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HavířovStřední škola technických obor
20 130 - 29 520 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?