Vedoucí ostatních úředníků

I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk,
" má negativní lustrační osvědčení (včetně čestného prohlášení dle lustračního zákona
č. 451/1991 Sb. v platném znění). Nemusí dokládat uchazeč narozený po 1. 12. 1971.
" a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.

II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" ukončené vysokoškolské vzdělání nejlépe stavebního zaměření nebo v oboru veřejná správa,
" znalost zákonů potřebných k výkonu činnosti zejména zákonů uvedených v popisu pracovního místa, který je uveden v textu inzerátu jako hypertextový odkaz,
" praxe ve veřejné správě a samosprávě výhodou,
" výhodou praxe v řízení lidí.

Osobnostní a profesní předpoklady:
" manažerské schopnosti a dovednosti,
" silná osobnost, přirozená autorita,
" schopnost koncepční práce a veřejného projevu,
" umění jednat s lidmi - komunikativní a vyjednávací schopnosti,
" schopnost samostatného výkonu práce a rozhodování,
" řidičský průkaz skupiny "B".

Nabízíme:
" odborné vzdělávání u akreditovaných společností,
" podporu osobního rozvoje, 5 týdnů dovolené,
" pružnou pracovní dobu,
" zajímavé zaměstnanecké benefity (např. stravenky, příspěvek na dovolenou nebo penzijní připojištění, 3 dny indispozičního volna).

III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově. V přihlášce do VŘ jsou uvedeny i povinné přílohy, které je uchazeč povinen vyplnit, podepsat a doručit na adresu MěÚ v Krnově.

Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a úředně ověřených dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.

PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě - 11. platová třída.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.

Přihlášky zasílejte do 30. 4. 2024 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte "Výběrové řízení ved. odd. OISM - NEOTVÍRAT". Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Ing. Klára Hazuchová, VOISM MěÚ Krnov, tel. 554 697 234,
nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. 554 697 207.

Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchaze

Plat od:
25 280 - 37 170 Kč
Pracoviště:
Krnov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Klára Hazuchová
554697234


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

RosiceMěsto Rosice
25 280 - 37 170 Kč

Vedoucí pracovníků informačních služeb

Kutná HoraČeské muzeum stříbra, příspěvk
25 000 - 37 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

BřeclavMěsto Břeclav
26 000 - 38 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

OlomoucStatutární město Olomouc
29 400 - 43 370 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?