Odborní administrativní pracovníci a asistenti

Životopis a motivační dopis zašlete na e-mail: administrativa@gonet.cz

Umíte perfektně polsky nebo je polština Váš rodilý jazyk, ale bez problému se domluvíte i česky? Jste kreativní a rád komunikujete s lidmi? Dokážete pracovat samostatně a flexibilně? Chcete se podílet na rozvoji úspěšného produktu Gonet.TV – sledování televize přes internet v Polsku?

Jsme parta patnácti lidí sídlící v moderních kancelářích v Ostravě a hledáme schopného pracovníka, který nám pomůže rozvojem Gonet.TV na území Polska.
Gonet.TV je úspěšná služba sledování televize přes internet s množstvím unikátních funkcí, kterou kompletně vyvíjí naše společnost a poskytujeme ji v Česku, Slovensku, Chorvatsku a Polsku.

Co budete na této pozici dělat?
• Zajištění nezbytných kroků budování značky GONET.TV v Polsku;
• psaní PR článků a tiskových zpráv;
• zastoupení společnosti při jednání s partnery a televizními stanicemi;
• aktivní podílení se na rozvoji marketingového plánu a budování značky;
• vymýšlení a realizace propagačních akcí;
• návrh obsahové stránky propagačních materiálů, www a dalších prodejních nástrojů;
• testování nových prodejních kanálů;
• plánování reklamních kampaní online i offline.

Požadujeme:
• Perfektní polštinu a češtinu na úrovni, kdy není problém s komunikací jak v mluvené, tak psané formě;
• SŠ / VŠ vzdělání;
• chuť pracovat a denně docházet do kanceláře v Ostravě;
• samostatnost, schopnost flexibilně řešit úkoly;
• komunikativnost, reprezentativní vystupování;
• řidičský průkaz sk. B výhodou.

A na co se u nás můžete těšit?
• Možnost ovlivnit a zlepšit vývoj super produktu, který bude každý znát;
• odpovídající finanční ohodnocení;
• flexibilní pracovní dobu;
• osobní růst, rozšíření si obzorů a nalezení vnitřního potenciálu;
• týmovou spolupráci s fajn kolegy a kolegyněmi;
• s námi máte možnost sportovat i zažívat báječné odpoledne.

Zaměstnanecké výhody: dovolená, příjemný kolektiv, příspěvek na stravování, firemní mobil, zdarma účet k Lepší.TV, k dispozici neomezené množství kávy a čajů, firemní akce a jiné benefity

Jestli tohle zní jako práce pro Vás, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis.
Těšíme se na Vás!

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Veronika Kutálková Otáhalová
725 735 209
administrativa|gonet#cz






Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

RosiceMěsto Rosice
25 280 - 37 170 Kč

Vedoucí pracovníků informačních služeb

Kutná HoraČeské muzeum stříbra, příspěvk
25 000 - 37 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

BřeclavMěsto Břeclav
26 000 - 38 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

OlomoucStatutární město Olomouc
29 400 - 43 370 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

LiberecSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?