Obchodní referenti

Kontakt: osobně od 9-14 hod, telefonicky od 7-15 hodin

Požadujeme:
organizační schopnosti, technická představivost, komunikativnost,
svědomitost, spolehlivost, samostatnost, praxe na obdobné pozici výhodou. Pracovní poměr na půl roku, následně na neurčito. Pracovní doba od 6-14 hodin.
Náplň práce:
zajištění aktivního prodeje výrobků i na export,
obchodní komunikace se stávajícím okruhem zákazníků,
zpracování a sledování obchodních případů,
tvorba a podpora marketingu společnosti.
Výhody
Zázemí stabilní společnosti. Motivující finanční ohodnocení a firemní benefity.
Finanční příspěvek na životní pojištění, finanční příspěvek při životním jubileu, odborné kurzy pro zvyšování kvalifikace, odměna při splnění docházky bez absence.

Pozn.: Vybraní uchazeči budou zaměstnavatelem kontaktováni.

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Šumperk
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
12.04.2024
Obor a Profese:
Produkční
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eva Chovancová
776436183
chovancova|dols#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

PelhřimovMANATECH CZ s.r.o.
25 000 - 32 000 Kč

Organizátoři konferencí a událostí

PrahaCEELI Institut, o.p.s.
od 65 012 Kč

Obchodní referenti

České BudějoviceKC atelier, s.r.o.
od 25 000 Kč

Obchodní referenti

UničovDAVON s.r.o.
od 40 000 Kč

Obchodní referenti

Brno-venkovATTACKTRADE spol.s r.o.
27 000 - 31 000 Kč

Obchodní referenti

JihlavaMoravia Lacto a.s.
24 000 - 25 000 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.