Specialisté v oblasti personálního řízení

Baví Vás spolupráce a hledání nových řešení? Umíte jednat s různými lidmi? Máte rádi práci v týmu i samostatnost? Chcete mít práci, která má smysl a kde můžete podporovat rozvoj ostatních a svůj a tím tak pomáhat měnit životy k lepšímu? Chcete mít prostor pro Vaše nápady? Pak jste to Vy, koho hledáme mezi nás. Jsme Aspekt z.s. Podporujeme společenské a pracovní uplatnění lidí se zdravotními potížemi. Dáváme prostor pro rozvoj klientů i pracovníků (pracovníci se mohou zapojit do mezinárodních projektů, využívání virtuální reality pro práci s klienty, …). Víme, že naši klienti mají na víc, když dostanou příležitost to ukázat. Hledáme kolegu/kolegyni na pozici SPECIALISTA SPOLUPRÁCE SE ZAMĚSTNAVATELI pro pracoviště v Náchodě. Obzvlášť proto uvítáme, máte-li zkušenosti z oblasti lidských zdrojů, personalistiky a k tomu určitě i sociální cítění. Uplatníte i zkušenosti z práce se sociálními sítěmi nebo obchodního ducha. Náplní Vaší práce bude zejména oslovovat zaměstnavatele, budovat s nimi vztah, vyjednávat podmínky pro lidi s handicapem, vymýšlet, jak propagovat myšlenku, že zaměstnávat tyto lidi je běžné a spolupracovat s ostatními kolegy. Co vám můžeme nabídnout: různorodou a zajímavou práci, při které nuda rozhodně nehrozí; flexibilní pracovní dobu s možností částečné práce z domova; pracovní poměr od května, či podle dohody, na dobu určitou s možností prodloužení; 5 týdnů dovolené; zajímavé finanční ohodnocení; služební notebook a mobilní telefon; účast na poradách, pravidelné intervize, možnost řešit vše s týmem kolegů/kolegyň, velmi úzkou spolupráci s další sociální službou, která se zaměřuje na zotavení lidí s duševním onemocněním; práce v příjemném menším kolektivu kolegů a kolegyň s otevřenou myslí a vždy dobrou náladou; společné akce na stmelování kolektivu, aby nám spolu bylo co nejlépe. Netrváme na tom, abyste měl/a vzdělání podle zákona o sociálních službách, stačí ochota si dodělat kurz pracovníka v sociálních službách. Potřebujeme ale člověka, kterého jen tak něco nerozhodí. Dejte nám o sobě vědět a pošlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem na adresu: lucie.sedlackova@aspektzs.cz. Odesláním svého životopisu souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů. Pokud se chcete na něco zeptat, volejte Lucii Sedláčkovou na telefonu: 774 976 993. Setkání s vybranými zájemci budou probíhat v průběhu dubna. Těšíme se na Vás!

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti marketingu

Přerov2Burned EU s.r.o.
18 900 - 20 000 Kč

Specialisté v oblasti ekonomie

PísekAKTIV Zdravotnické potřeby s.r
od 230 Kč

Specialisté v oblasti podnikové ekonomie

OlomoucStřední škola polygrafická, Ol
26 600 - 37 170 Kč

Specialisté v oblasti personálního řízení

PrahaAnheuser-Busch InBev Czech s.r
od 110 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

Praha-západVAFO PRAHA, s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PříbramDoosan Bobcat EMEA s.r.o.
od 80 000 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?