Odborní pracovníci rekvalifikací

Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci Oddělení zaměstnanosti Odbor zaměstnanosti a EU Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1 Hlavní náplň činnosti: - metodické řízení a koordinace kontaktních pracovišť krajské pobočky ÚP ČR v agendách profesního a speciálního poradenství zahrnujícího poradenství pro volbu povolání, poradenství pro volbu rekvalifikace, poradenství pro osoby se zdravotním postižením a pro volbu forem pracovní rehabilitace (včetně přípravy k práci OZP). - metodické řízení a koordinace kontaktních pracovišť při uzavírání dohod – rekvalifikace, poradenské činnosti, individuální plány pracovní rehabilitace a dohody spojené s pracovní rehabilitací - koordinace a zpracování výzev k jednotlivým realizacím rekvalifikací a poradenských činností - komunikace se vzdělávacími zařízeními – dodavatelů služeb poradenské činnosti a rekvalifikací - metodické řízení, koordinace a spolupráce při přípravě věcných podkladů pro zadávání veřejných zakázek k výběru dodavatelů služeb poradenské činnosti a rekvalifikací a pracovní rehabilitace (včetně přípravy k práci). - zajištění koordinace a standardizace postupů v agendách poradenství, rekvalifikací a pracovní rehabilitace v souladu s platnou metodikou a řídícími akty GŘ a kontrola jednotnosti postupů na kontaktních pracovištích - spolupráce a komunikace s příslušným metodikem agendy poradenství a rekvalifikací a metodikem pro oblast pracovní rehabilitace na GŘ ÚP ČR, účast na pravidelných poradách metodiků, předávání podnětů a poznatků z praxe. - zabezpečení rozpracování metodiky GŘ na regionální podmínky, vydávání stanovisek a výklad problematiky na seminářích a poradách, zajištění jednotnosti postupů kontaktních pracovišť. - podíl na analytické a statistické činnosti, příprava podkladů pro roční zprávy o situaci na trhu práce. - kontrolní činnost – poskytování metodické pomoci při provádění vnitřních kontrol, kontrol vnějšími subjekty a auditů. - realizace vnitřních kontrol a monitorovacích návštěv na kontaktních pracovištích. Kvalifikační a další požadavky: - ukončené vzdělání min. VŠ bakalářské - znalost práce na PC (MS Office) - komunikační dovednosti - profesionální vystupování, psychická odolnost - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost - výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů - dobrý zdravotní stav - dobrá znalost českého jazyka - svéprávnost a občanská bezúhonnost - státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě Pracovní podmínky: - platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy - plný pracovní úvazek - pružná pracovní doba - předpokládaný nástup 2. května 2024, případně dle dohody - pracovní poměr na dobu určitou, se zkušební dobou 6 měsíců (určena v soula

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

NymburkÚřad práce České republiky
25 280 - 37 110 Kč

Ostatní odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

Česká TřebováMěsto Česká Třebová
28 000 - 40 000 Kč

Odborní zprostředkovatelé práce

ChebÚřad práce České republiky
od 21 710 Kč

Ostatní odborní pracovníci úřadů práce a pracovních agentur

SvitavyÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci zahraniční zaměstnanosti

Mladá BoleslavMinisterstvo vnitra
21 170 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?